Tänään kokoonnuimme kerhoilemaan ensimmäistä kertaa tänä syksynä. Kyllähän tätä olikin jo odotettu. Hyvässä seurassa näpertelyä. Saa jotenkin itsestään enemmän irti kun pääsee kivassa porukassa touhuilemaan minien parissa. Minulla ja Merjalla ja yllättäen myös Railalla oli kunnianhimoinen tavoite aloitella Forssan markkinoilta ostamiamme nukkukodin nukkekoteja... Kyseessä siis Titan tekemät kitit joista siis tarkoitus taikoa nukkekoti kokoa 1:144. Päätimme että tämä lienee sellainen operaatio että ohjeet ois ehkä hyvä lukea ensin eikä vasta sitten kun kaikki on jo liian myöhäistä :) Pari tuntisen ajan tavattiinkin sitten ohjeita, leikattiin osia irti toisistaan ja hiottiin ääreisvarovaisesti. Siis jopa minä! Minä kun leikkelin tapetteja taloon niin Merja ja Raila meinasivat alkaa jänistämään ja suunnittelivat kiinninäisen talon tekemistä :) Tuulikki väänteli tuikkumetallista kukkalaatikkoa, josta tulikin oikein mallikas. Arjalla lainasi minun pöytäsahaani ja sahaili osia huonekaluihin. Pirjo-Riitta tällä kertaa ihasteli muiden tekemisiä ja lopuksi suunniteltiin syksyn aikataulua ja teemoja. Lisäksi sovittiin joulukalenterista. Minä, Merja ja Raila vaihdetaan keskenään kalenteri ja Pirjo-Riitta, Tuulikki ja Arja keskenään. Seuraavaan postaukseen laitan syksyn tapaamispäivät ja teemat, jotta kaikki muistavat. Seuraavaan kertaan!

Tästä se lähti......

Tämmöinen talo on 1.11. kun terassin kaide on hukassa ja pitää keksiä sen tilalle sopivaa listaa tms. Kyllä tämä vielä valmistuu...

Sisätyötkin on tehty,  kalusteita pitäisi saada lisää, mutta eihän sitä kaikkea kerralla......